Kisah 3 Sahabat Pontianak

    Share

    __julea__
    Member
    Member

    Female
    Jumlah posting : 262
    Age : 30
    Location : Malay In The House
    Job/hobbies : BuaT BoDoH..laLalaLa
    Registration date : 2008-08-05

    news Kisah 3 Sahabat Pontianak

    Post by __julea__ on Thu Feb 12, 2009 1:21 am

    Pada suatu malam 3 ekor pontianak sedang bertenggek di atas pokok
    sambil berantam tentang kehebatan masing-masing. Ketiga-tiga mengaku diri mereka hebat. Untuk menentukan siapa paling hebat, mereka pun cuba membuktikan kehebatan masing-masing.


    Pontianak A terbang dengan sepantas kilat. 15 saat kemudian balik
    semula ke pokok tersebut. Kelihatan ada kesan-kesan darah di sekitar gigi Pontianak A.


    Pontianak A : Kau orang nampak rumah tu?
    Pontianak B : Nampak!
    Pontianak C : Nampak!
    Pontianak A: Satu rumah tu habis aku kerjakan.


    Pontianak B pula terbang lebih pantas dari Pontianak A. 10 saat
    kemudian balik semula ke pokok tersebut. Kelihatan ada darah bukan setakat pada gigi, malah pada keseluruhan bibir pontianak tersebut.


    Pontianak B : Kau orang nampak kampung tu?
    Pontianak A : Nampak!
    Pontianak C : Nampak!
    Pontianak B : Habis satu kampung tu aku kerjakan.


    Sejurus lepas itu Pontianak C pula terbang lebih pantas dari
    Pontianak A dan Pontianak B . Dalam masa 5 saat je dia kembali ke pokok
    tersebut. Kelihatan darah mengalir-ngalir bukan sahaja pada bibir, malah pada keseluruhan muka pontianak tersebut.


    Pontianak C : Kau orang nampak tembok kat hujung sana tu?
    Pontianak A : Nampak!
    Pontianak B : Nampak!
    Pontianak C : Err... tadi aku tak nampak... :drunk: :drunk:


    lol! NotaNakal :Ntuk yg x paham,Pontianak C tuh langgar tembok..Tuh sbb byk darah mengalir kat mulut ngan muka dia...ahahaha... :Rolling On Thefloor: :Rolling On Thefloor:

    __julea__
    Member
    Member

    Female
    Jumlah posting : 262
    Age : 30
    Location : Malay In The House
    Job/hobbies : BuaT BoDoH..laLalaLa
    Registration date : 2008-08-05

    news Papa asem kerjakan anak gadisnya

    Post by __julea__ on Thu Feb 12, 2009 1:42 am

    Seorang papa memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. :weapon9:

    Dialog dia
    lebih kurang macam ni la...

    Papa: Siti, sini benter. papa nak tunjuk sesuatu ni.

    Siti : Ya papa , ada apa?

    Papa : Mari masuk dalam kamar pastu tolong tutup semua kain langsir dan tingkap.

    Siti : Apa???!!! (isshhh papa aku ni lain macam jerr)

    Papa : Dengar tak papa bilang.....

    Siti : Ya papa, Siti dengar...Cuma Siti tak percaya apa yang papa bilang ni


    Papa : Betulll. nakkkk..sini cepat..papa dah tak tahan ni..

    papa suruh masuk dalam kamar lepas tutup semua tingkap dan pintu kamar


    Siti pun dalam ragu-ragu dia ikut jugak la apa yang papa dia suruh.

    Sambil tu pikir juga apalah papa dia nak buat, dah la kat rumah mama ga ada

    Bapak : Okeh... mai duduk sebelah bapak. Hehheh...

    Siti : Eh!!! bapak, Siti kena keluar dari kamar ni.

    benter lagi mama pulang..abis ler....


    Papa : Tak payah risau... duduk sini cepat!!!!Jangan kasi papa berkasar


    Siti pun terpaksa la duduk jugak...hati dia takleh cakap laa...berdebar
    giler ahhh. Dalam kepala terbayang jadi apa la nanti kat dia.

    .

    Okeh,come sini masuk dalam selimut papa



    Siti : Apa???!!!

    Papa : Masuk la cepat!!! cakap banyak pulak.

    Papa ikat bibir tu karang baru tau...he.heee



    Siti : Papa ..Siti takut laaa.( dah nak nangis)



    Papa : Siti, tengok ni

    Siti tak sanggup nak tengok...dia pejamkan mata.

    Dia tahu, papa dia aneh banget......


    Papa dah gila.....bilang siti dalam hati

    Kiranya, papa nak tunjuk tu konon-konon nak intro
    dulu ler tu. Tapi dalam hati, Siti teringin gak la nak liat.

    papa: buka la mata nak oit....


    papa : Cantik tak jam G-Shock baru papa ni.

    Dia ader cahaya bila gelap..mahal nie...!!!!!!!!!!!


    Dah, pegi keluar.. nak....papa bener2 samdul rupanya mau tunjuk jam.....huaaaaaaa

    aq sayang papa......... :Rolling On Thefloor: :Rolling On Thefloor:

      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 6:51 pm